Monday, June 1, 2009

mantan ku konvo

Huh..penin2..nk pergi xnk pergi..2 la yg ak dok pikir dr mgu lpas smpai la arini..xtaw kalo kdatangan aku ni di alu-alukan atau pn skadar buat semak je.. huh.. ak btul2 nk pergi ke konvo dia sbb dulu mase ak konvo beria aku suruh dia datang..smapai gaduh2 ktorang d buatnye sbb aku ckp kalau dia xdtang means dia x sayang aku n x serius dengan aku..

So, pada hari keramat untuk aku dia datang jugak dengan adik dia ke konvo aku..rasa happy sgt aku sbb dia betul2 sanggup berkorban untuk datang dari Melaka ke Shah Alam untuk meraikan hari gembira untuk aku..(walaupun hakikatnya sabelum and masa ktrg jumpe pn still btekak macam budak kecik)..Tapi xkisah la sebab hari tu dia bagi aku sejambak bunga ros which I really like it xspeciaally red rose..kind of romantic I guess..hehehhe.. Masa tu memang aku sakan gila tangkap gambar dengan kwan2 exspecially dengan membe2 yang lama aku xjumpe sbb diorang dh x sambung lagi.. Yang jadi juru kamera untuk aku sape lagi..adik dia la..hehehe..But, I'll give her 5 stars for a great pics that she took..macam expert beb.. Banyak jugak la yang aku tangkap masa 2..almaklum la..gila gmbar katakan..huhu..

Lpas dh penat tangkap gmbar masing2 sume blik tmasuk la aku..tapi sebelum 2 parent aku ajak makan tengahari sekali dengan mantan ku n adik dia..aku apa lagi..masa nk beli lauk kat kedai 2 mula la order sume makanan2 feveret ex aku..nak tunjuk yang kita ni btul2 mmahami dia la konon..hehehe...well, da efforts was worth it bcoz i got the compliment from him..heheheh..

Hari bganti hari,bulan berganti bulan..yang kita tempuh tidak selalu nya indah n hari x selalu cerah..dalam bercinta adat la bgaduh, bmesra, bmnaja dsb..tapi dalam hal aku n dia..ktorang selalu gaduh sebab selalu x sehaluan..pada hari yang aku betul2 perlukan dia tika aku mengahadapi tekanan hidup..dia pula mengelak diri seakan tidak mahu bekongsi masalah dan duka yang aku lalui..sehingga waktu aku dapat mengatasi masalah aku, dia datang balik seakan tak ada pape pn yg blaku.. Kalau korang patut ke korang terima dia n anggap dia tak pernah buat hal or korang akan tinggal kn dia terus sebab rasa dia x pantas buat korang??

Bagi aku cukup lah setakat itu sahaja hubungan kitorang selama 4 thun selepas apa yang dia buat kat aku..that is, MENINGGAL KAN TEMAN WANITA NYA YANG AMAT TERTEKAN SEHINGGA MAHU MEMBUNUH DIRI.. bagi aku lelaki mcm ni xpatut d beri peluang kali ke..berapa ntah aku dh bg..cukup la..

Dan harini, 1 June 009, hari yang amat bermakna buat dia iaitu hari kegembiraan buat semua student sbb berjaya menghabiskan pengajian dan dapat merangkul segulung ijazah..Sepatutnya aku berada d sana dan melihat kejayaan dia d kala menerima sijil tapi hakikatnya aku d sini..d rumah ku menghabiskan masa dengan tidur, makan, tgk tv n baca novel.. jauh d sudut aku memang rasa menyesal dan sedih sebab tidak dapat meraikan bersama2 dengann dia seperti d waktu aku dulu..tapi..memandangkan dia pn x beria menjemputku untuk hadir malah x jemput langsung dan status kami kini sebagai KAWAN.. maka aku pasrah je la..semoga dia bahagia dan bjaya mbuatkan keluarga nya bangga dengan kejayaan yang di raih oleh anak sulung nya..

+congratulation my FWEN+