Saturday, July 24, 2010

KAWAN POKOK YANG GUMBIRA!

dulu mase aku diploma dulu ade sorang mmbe aku ni..nama dia iza.
ni mase zaman jahiliah aku.ok!dah kenal?

dia la dulu tanye aku..
iza: beck, ko pnh tgk x cite happy tree friends?
aku: ha? ade dalam tibi bpe?
iza: dia kat dalam tenet je la..kat u-tube je..kat msia xde sbb cte dia ganas sgt
aku: ha??cte nye SG 18? xkan la kot...

tapi b4 2 korang taw x happy tree friends 2 pe? kalo nak berkenalan korang kene terjun kat......SINI!!
mesti korang cam heran kan ( bagi yg xpnh taw la) npe dorg kte cte dia ganas sgt..ye la..bila tgk muke2 yang innocent sgt yang mcm nak kite hug dia je..

 geng kawan pokok yang nmpk baik sbnr hardcore gile!sumpah x tipu!

mase 2 ade membe aku dulu, famy tnye aku..
" ade x cte katun yang besh?"
aku ckap ade2..jap aku sent! ( ngan suare yang super epi)



selepas seketika...
..............
........
"oit!ko giler ke?!silap ari bulan sakit jntung anak2 buah aku!"
aku macam...
"what? pe salah aku..comei whatt??"
aku bsalah ke korang?ha?ha??haaaaa!!