Sunday, July 11, 2010

SURPRISE YANG MENESENKAN!

tajuk pn memang dh taw aku tensen kan..ahhaha...ok, 2 saje..skian..(kalo wat entri mcm ni je konpem kene baling kasut) ok, camni cte nye..sbnarnye dah lme dh mnde ni blaku..(gaya cam tragis je) aku ade bf..ye aku taw korg pon ade..so, sila snyap..lalalalala..ktorg xtually quite baru dalam relationship ni..so, d pendekkan cte, utk ptama kali nya kami plan utk celebrate bersama2..dia plan utk trun kt hometown aku..which is at Paris aka Perak je..so, aku bdentam dentum lah plan birthday dia..konon nak wat surprise party la katakan...dah plan dah nk wat kt mane ni..tmpat yang ala2 romantik kt tmpat aku..wakakaka...tadaaa!!taman jepun.

korang igt kat Malaysia xde orang Jepun duduk ke?ni la tmpat dorang..lalalalala

nak d jadik kan cite...kawan2 aku lak ttbe last minit masing2 ade plan...trima kasih kpada Iylia Haidar, Annesya Zaity n Fatin Najwa krn membusykan dri..(sila cari name2 ini d fb dan boikot dorg...skian) so, daripada plan A knon nak celebs ngn kwan2 tkar plak ke plan B which is..aku pon blur. (T_T") yang confirm datang pon jz yana n bf dia, zharif ( ye trima kasih krn dtg dari jauh smata2 nk celeb bfday scandal anda) 

mmg agak x klaka langsung la kan nak celeb ngn 4 org je..dah la surprise party..konon la..dah la mse 2 pakcik ni plak tgh wat hal carik pasal ngn aku maka sesi perang dunia ke 5 pn bmula smpaikan aku dah fed up and nk cancelkan trus party dia.pdan muke celeb sorang2!huh. tapi d sbb kan aku sorang yg penyayang lagik romantik...cewahhhh~~~maka last min back up aku kol abg ak dari subang and pksa dia balik Ipoh...ye, saya mmg adik yg kejam!harharhar(glak jahat) ok, bil tetamu yang hadir dah settle..*sgt skema ayatku*

skang tbe lak sesi nak mnyiapkan makanan2...yeay~~ plan mak aku..dia soh aku buat sampai 4 jnis kek..kek  cokelat, kek batik, kek buah and moist kek! (harap maap..mak saya mmg sgt obses dgn dessert) aku macam..."erkk..ma..kite nk ajak dlam 10 orang je..npe nk wat kek mcm nak pegi mniaga je?" last2 nye aku decide utk wat cupcake je..
tadaaa~~~ banana cupcake wit choc chip covered wit chocolaty sos!tuh diaaaa name~ sebut gune 1 nafas je ye..skian..




x d lupe jgk oreo smoothies, nugget, cabonara, fries, pasta goreng etc..ye, kami mmg sangat kurang keje bpicnic d waktu malam..

ok, makanan dah all set..guest pn dah ade..so, tinggal tgu mamat 2 trun Ipoh utk d belasah je...ehehehehe..tapi tup2 aku dapat msg ckp.."sori, kete i rosak...........tapi i still come" fuh, bila aku bce, mula2 rase nak pengsan je sbb kalo dia xdapat datang..mmg konpem aku...................NANGIS!!bkn sdey sbb xdpat celeb same tp sdey sbb makanan sume dah siap..sape yg nak abiskan oit???!last2 pakcik ni sampai pkul 830 pm..dah la aku plan nak celeb pukul 8 pm...siap bgtaw abang aku and d gang lak 2..member bengkek je sbb tahan lapo..wakakaka..cowi bro!

dah la 2..bfday planner aku lak asyik tkar tmpat je..so, tpksa delay mse celeb ke pukul 10 pm..GGGRRR~~sumpah lapar!sume salah pakcik..bila sume dah settle down aku pong bwak lah dia kt tmpat kejadian...which is kat Nasmir tepi sungai..ye, aku taw korang xtaw katne..sila senyap! maka mula lah berlaku aksi kejut mngejut d mana dia terkejut tgk abang aku ade kat situ and aku lak tkejut sbb sume orang xde!rupe2nye dorg sbuk tgk bola sbb mase 2 Argentina vs Jerman..jgn tnye aku sokong sape!aku sokong referee!!yeayyy~~~

tapi sume 2 xde hal lah sebab makanan yang byk WAJIB d abiskan dan memandangkan aku sorg yang kuat mkn maka aku xkisah dorg ade ke x..wakakakaka...mak aku ckap..perut x baik d biarkan kosong..bdosa!*tiba2* pas dah setle makan sume sesi mgenakan bfday boy plak take part!huarhuarhuar( gelak jahat lagik) trima kasih kpada krew perosak bfday orang under abangku krana tlah mngabiskan 1 plastik tepung gandum and soft drinks.. SAYANG WOOOO!!tapi xpe..asalkan pakcik 2 terkena!yes, dendam tbalas!



zombie kampung pisang mula mengganas!!!aaaaaaa~~~larrrrriiiii!!!!



" dia yang wat huru hara ni ma...bkn saya!" ok, ni la otai perosak party orang..skian














"saya beshfwen dia bro..xsmpai ati nak prank dia..tapi skala skale pe slahnye..alalalalla" ni lak scandal pakcik belang yang cube mrampas takhta ku..T_T tsk..gila gay korang!













ni lak antara krew yang mjayakan surprise party yg tensen 2..clap2!! ( jgn hiraukan aku yang tgah melantak kerna sgt lapar..skian)